Det var tirsdag forrige uke at bergensselskapet Horde la ut en kasse med over én million kroner - mer nøyaktig 1 078 218 kroner - i skogen.
Flere nordmenn har de siste dagene begitt seg ut på en desperat skattejakt etter pengene.
Nå er boksen funnet.
- Kassen er tom, og vi har kåret to vinnere, sier Horde-gründer Alf Gunnar Andersen i en video på sosiale medier-plattformen TikTok..
Det var like før klokka 2 natt til mandag at to skattejegere lyktes i å lokalisere boksen.
Her ble den funnet
Andersen sier til Børsen at responsen på markedsføringsstuntet har vært over all forventning.
- Dette har vært en suksess. Jeg er utrolig stolt over teamet som har gjort en fantastisk jobb, og ikke minst over deltakerne, sier han.
- Engasjementet har vært enormt, og det er utrolig gøy.
Underveis i skattejakten ble det gitt flere hint til deltakerne gjennom en livesending på sosiale medier, utsendte nyhetsbrev samt selskapets egne app.

De som til slutt løste gåten og fant boksen, var Sigurd Sundklakk og Hans Inge Josdal, opplyser Andersen.
Boksen skal ha blitt funnet i den lille kommunen Tokke, som ligger helt vest i Telemark.

- Sistemann slår av lyset
Måtte fjerne pengene
Da pengene først ble lagt ut, var det flere som reagerte på risikoen i å ha en såpass omfattende sum ligge åpent ute i terrenget.
- Jeg blir litt bekymret for hvor langt forbrukerne er villige til å gå for å vinne. Folk kan gå over lik for en slik sum, og jeg er usikker på om man har tenkt gjennom den risikoen, sa markedsføringsprofessor Lars Olsen ved BI til Bergensavisen.
Torsdag ble det derfor kjent at selskapet fjernet pengene fra boksen.
- Dette har vi gjort utelukkende på grunn av sikkerheten til alle som leter, sa Horde-gründer Alf Gunnar Andersen til Børsen den gang.
De 1 078 218 kronene i kontanter ble istedenfor byttet ut med en bankoverføring.

Vill pengejakt: Tar grep
Brukte opp budsjettet
Men hvorfor denne spesifikke summen? Den tilsvarer nemlig antallet personer med rentebærende forbruksgjeld i Norge, hevder økonomiselskapet.
Dette var også Hordes hele markedsføringsbudsjett.
- Var det verdt å bruke hele budsjettet på dette?
- Vi håper jo det. Stuntet har fått mye oppmerksomhet, så vi får se om det kapitaliserer seg i inntjening også. Vi synes det var bedre enn å gi pengene til Facebook og Google, sier Andersen.
Han utelukker ikke at flere liknende stunt vil komme i framtida.
Skattejakten ble markedsført gjennom TikTok, og ble først kjent gjennom en video som i skrivende stund har fåt over 500 000 visninger.