Gir ut livstidsforbruk

Det er bare én ulempe.

KONKURRANSE: Er du villig til å strekke deg langt nok, kan du vinne et livstidsforbruk av sandwicher. Foto: Klaudia Radecka / NurPhoto / Shutterstock / NTB
KONKURRANSE: Er du villig til å strekke deg langt nok, kan du vinne et livstidsforbruk av sandwicher. Foto: Klaudia Radecka / NurPhoto / Shutterstock / NTB Vis mer
Publisert

Dersom du er veldig glad i sandwicher, men ikke så glad i navnet i ditt, har Subway et tilbud til deg, ifølge CNN.

Bor du i USA kan du nemlig vinne et livstidsforbruk av den nylanserte sandwichen «Deli hero». Det er bare én hake:

Du må endre fornavnet ditt til «Subway».

Konkurransen er en del av en reklamekampanje for den nye sandwichen, som det til nå har blitt solgt to millioner av.

Vinneren blir trukket tilfeldig, og må gi selskapet bevis på navneendringen innen fire måneder etter at premien er akseptert.

Premien vil bli tildelt i form av et Subway-gavekort til en verdi av 50 000 dollar, som tilsvarer litt over 500 000 kroner etter dagens valutakurs.

Det er ikke første gang hurtigmatkjeden belønner de som er villig til å strekke seg langt.

I fjor tok nemlig en supertilhenger en én fot lang tatovering av Subway-logoen i bytte mot gratis mat ut livet.

Vi bryr oss om ditt personvern

Børsen er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer