Sofie Henriksen (26) fra Sætre hadde allerede tidlig i høst planlagt en julegave til sønnen på ni år.
Pakken ble sendt fra Kina og skulle leveres med Helthjem.
Den siste lørdagen i oktober fikk hun melding om at postleverandøren hadde levert en pakke i postkassa hennes klokka 08:10 om morgenen.
Sofie hevder at hun aldri fikk varsel om at pakken var sendt i utgangspunktet, noe hun stusset over.
Hun forteller til Dagbladet at hun følte seg syk gjeldende helg, og at hun derfor ventet i drøye to timer før hun gikk ut av huset.
Da hun kom fram til postkassa, var det imidlertid ingen pakke som ventet - bare en liten krok hvor pakken skal ha hengt.
- Jeg ble først ganske lei meg, men sinnet tok fort over. Pakken hadde en verdi på rundt 1000 kroner.
Sofie delte sin historie i Røyken og Hurums avis først.
Måtte ta seg sammen
Sofie sier til Dagbladet at hun måtte «ta seg sammen» før hun ringte kundeservice.
- Det er jo tross alt ikke kundesenteret sin feil, kommenterer hun oppgitt.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Børsen er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger