På grunn av stor pågang kan det være lang kø hos TUIs kundesenter, men kommunikasjonssjef Nora Aspengren informerer om at de selv tar direkte kontakt med kundene som skal hentes hjem.
– Vi ønsker å gjøre dette ryddig og ordentlig, og tar derfor direkte kontakt med våre kunder der ute, de trenger ikke ta kontakt med oss, sier Aspengren.
Målet er å få hjem alle så raskt som mulig.
– Vi jobber med å finne best mulig løsninger for å få hjem alle, men det er jo litt av en kabal som skal legges.
Alle gjester fra Ving skal også hjem.
- Det viktigste for oss akkurat nå er å tilrettelegge hjemreise for alle gjestene våre, og vi kommer til å hente hjem gjester i tur og orden. Den nåværende situasjonen i Europa er helt eksepsjonell. I den grad det lar seg gjøre, og der vi finner løsninger som gjør det mulig, kommer vi til å sette inn ekstra fly for tidligere hjemreiser. Vi jobber kontinuerlig med dette. Alle gjestene våre blir informert per SMS om sin hjemreise. De trenger ikke å kontakte oss, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff, til Børsen.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Børsen er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger