Norske bloggere selger reklame for nesten 300 millioner kroner

En ny rapport viser at reklamemarkedet for norske bloggere er større enn for kino og ukepresse.

LUKRATIVT: Jørgine «Funkygine» Vasstrand er en av Norges mest kjente influencere. Foto: Christian Roth Christensen / Dagbladet
LUKRATIVT: Jørgine «Funkygine» Vasstrand er en av Norges mest kjente influencere. Foto: Christian Roth Christensen / Dagbladet Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Børsen er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer