En luksusparaply lansert av motehuset Gucci i samarbeid med Adidas har fått sosiale medier til å koke.
Paraplyen er lagt ut for den nette sum av 11 100 yuan i Kina, noe som tilsvarer nesten 16 000 norske kroner.
- Er ikke vanntett
Nå har paraplyen gått viralt på den sosiale plattformen Weibo, fordi den rett og slett ikke er vanntett. Det skriver den britiske kringkasteren BBC.
- Merk deg at denne paraplyen ikke er vanntett, og bare er ment til solbeskyttelse eller pynt, skriver Gucci selv på sine nettsider.
Paraplyen er en del av en samarbeidskolleksjon mellom Gucci og Adidas, som blir promotert på internett i forkant av lanseringen den 7. juni.
Paraplyen - eller parasollen - ser også ut til å være til salgs i Europa, der den er lagt ut til den nette sum av 1290 dollar, eller litt over 12 500 kroner.
140 millioner visninger
I Kina derimot, skal parasollen først ha blitt markedsført som en paraply. Seinere skal Gucci x Adidas ha skiftet til en mer omfattende betegnelse på mandarin, ifølge finansnettstedet Bloomberg.
Nå går en emneknagg med henvisning til paraplyen viralt på Weibo, med mer en 140 millioner visninger så langt.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Børsen er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger